Aktualności | Galeria zdjęć | Plan lekcji | Podręczniki 2023/24 | Rekrutacja 2024/25 | Matura 2024 | Booktrailer Film Festival | Chmura | ART|TЯA
pl en de fr

Szkoła w obiektywie Absolwenta - fot. Sebastian Mikita

Rekrutacja na rok szkolny 2024/2025

Aktualności

Warsztaty weekendowe w ramach Małopolskiej Chmury Edukacyjnej 28-30.10.2022 r. – relacje uczestników

Warsztaty weekendowe w ramach Małopolskiej Chmury Edukacyjnej – relacje uczestników

Uczestniczyłem w Małopolskiej Chmurze Edukacyjnej w warsztatach z języka angielskiego. Byłem w Krakowie od piątkowego wieczoru do niedzielnego popołudnia, a zajęcia odbywały się na Uniwersytecie Pedagogicznym na wydziale filologii angielskiej. Była wspaniała atmosfera - mili wykładowcy, którzy nauczyli nas bardzo praktycznych i ciekawych rzeczy oraz koleżeńscy uczniowie z innych szkół. W piątek mieliśmy pokaz iluzjonisty i fotobudkę, w której mogliśmy robić sobie śmieszne zdjęcia. Sobotnie wykłady trwały od 9.00 do 13.00. Po zajęciach udaliśmy się z kochaną panią opiekunką na krakowski Stary Rynek na przepyszny obiad a potem żeby zwiedzać rynek i Wawel (oczywiście w języku angielskim). Następnie mieliśmy 2 godziny czasu dla siebie, aby kupić pamiątki, książki (lub w moim przypadku kawę). W niedzielę mieliśmy ostatnie wykłady. Pisaliśmy także test z tego, czego nauczyliśmy się na zajęciach. Osoba z najlepszym wynikiem dostała nagrodę. O 15.00 przyjechaliśmy do domu. Myślę, że jest to dobry sposób, aby zaczerpnąć trochę studenckiego życia i zobaczyć jak wygląda nauka na uniwersytecie. Każdy może się w jakiś sposób spełnić, gdyż wykłady nie ograniczają się tylko do języka angielskiego. Polecam osobom, które chcą się dokształcić w swoim ulubionym przedmiocie i zachwycić nauczyciela.
(Kacper Gajak)

Wyjazd na Chmurę Edukacyjną (28-30.10) bardzo mi się podobał. Organizacja na miejscu była świetna, dzięki czemu nie było problemów z przydzieleniem pokoi czy posiłkami. Już w piątkowy wieczór zaczęły się pierwsze atrakcje. Mieliśmy pokaz magii i iluzji, po którym iluzjonista pokazywał chętnym jak wykonać dane sztuczki. Drugą atrakcją była fotobudka, gdzie mogliśmy się poprzebierać i wywołać swoje zdjęcia. W sobotę rano, po śniadaniu, wyposażeni w lunchboxy, które otrzymaliśmy od opiekunów pojechaliśmy na Uniwersytet Pedagogiczny. Zajęcia na uczelni oceniam jak najbardziej na plus. Wykładowcy byli kontaktowi i doskonale wszystko tłumaczyli, dzięki czemu dużo wyniosłam z zajęć. Szczególnie przypadły mi do gustu zajęcia z fonetyki, na których używaliśmy nowoczesnych słuchawek na uszy z mikrofonami, które umożliwiały nauczycielowi szybkie wychwycenie błędów w wymowie i poprawienie ich. Po zajęciach mieliśmy obiad w restauracji a następnie zwiedzanie Krakowa w języku angielskim. Przewodnik pokazał nam i opowiedział m.in. o rynku, Wawelu, plantach czy Collegium Novum. Nie zabrakło też czasu wolnego, gdzie mogliśmy pospacerować po krakowskim rynku czy udać się do kawiarni. W niedzielę mieliśmy już ostanie zajęcia, po których udaliśmy się na obiad do tej samej restauracji gdzie jedliśmy w sobotę. Około 15.00 spakowaliśmy się do autobusów i wróciliśmy do Nowego Targu.
(Aleksandra Łożyńska)

Biorąc udział w MChE bardzo dobrze się bawiłam oraz wiele nauczyłam. Zajęcia były bardzo ciekawe, nie było czasu na nudę. Panie prowadzące zajęcia były miłe i sympatyczne. Nagroda za najlepiej napisany test, również przypadła mi do gustu. Wypoczynek w hotelu przyjemny, jedzenie smaczne. Żałuję jedynie, że nasza grupa (zajęcia z geografii) nie miała zwiedzania centrum Krakowa, aczkolwiek czas na zajęciach uważam za mile spędzony. Warto było jechać, zawrzeć nowe znajomości. Polecam, i dziękuję za możliwość udziału w tego typu zajęciach.