Aktualności | Galeria zdjęć | Plan lekcji | Podręczniki 2023/24 | Rekrutacja 2024/25 | Matura 2024 | Booktrailer Film Festival | Chmura | ART|TЯA
pl en de fr

Szkoła w obiektywie Absolwenta - fot. Sebastian Mikita

Rekrutacja na rok szkolny 2024/2025

Aktualności

Konkurs: Kreatywna przedsiębiorczość

Zachodniopomorska Szkoła Biznesu w Szczecinie zaprosiła naszą szkołę do udziału w konkursie na „Najlepszą interpretację składnika kompetencji”.

Konkurs skierowany jest do grup uczniowskich, które opracują filmową interpretację wybranego składnika kompetencji z niżej podanych:

Kompetencja nr 1 – Komunikowanie się.

  • Sposoby porozumiewania się. Werbalne i pozawerbalne formy porozumiewania się. Asertywność. Role społeczne i stereotypy. Reklama sposobem wywierania wpływu na innych.

  • Kompetencja nr 2 – Autoprezentacja

  • Symulacja rozmów kwalifikacyjnych

  • Kompetencja nr 3 – Wiedza o gospodarce

  • Państwo w gospodarce. Bezrobocie. Inflacja. Inwestycje przedsiębiorstw i gospodarstw domowych. Kredyty i lokaty bankowe. System emerytalny. Globalizacja w gospodarce krajowej i światowej

  • Kompetencja nr 4 – Podstawy biznesu

  • Prowadzenie działalności gospodarczej. Nawiązanie stosunku pracy. Wynagrodzenia pracownika. Konsument i jego prawa.

  • Kompetencja nr 5 – Kariera zawodowa

  • Rynek pracy w Polsce i Europie. Ja na rynku pracy. Stres w naszym życiu. Wartości w życiu człowieka a etyka. Mobbing w miejscu pracy.
  • W konkursie uczestniczyć mogą 3 osobowe zespoły uczniów szkół ponadgimnazjalnych. Filmy zgłaszane na konkurs powinny być w postaci pliku cyfrowego w formacie DVD/DivX, trwać do 3 minut oraz posiadać czołówkę zawierającą tytuł filmu, nr i nazwę składnika kompetencji, imiona i nazwiska autorów, imię i nazwisko nauczyciela przedsiębiorczości, nazwę szkoły i miejscowość. Konkurs zorganizowany jest w ramach projektu POKL „Uczestnik Społeczeństwa Wiedzy”

    Prace prosimy składać do 3 października 2013r. do Pani Magdaleny Cyrwus – Wojtyczki lub do Pani Iwony Pawłowskiej

    zuz, 11.09.2013

    Dodaj komentarz